środa, 9 sierpnia 2017

Autorzy/Autorki dołączajcie do wewnętrznego spokoju!














Rozwijasz się duchowo i zacząłeś/zaczęłaś pisać sercem? Mam do Ciebie propozycję... Mianowicie udostępniam Ci naszą wspólną przestrzeń do publikowania swoich tekstów. Blog Wewnętrzny spokój jest tym miejscem. Początkowo blog ten został założony przeze mnie w 2014 r. Dzięki niemu moje życie uległo niesamowitej transformacji. Poznałem wspaniałych świadomych ludzi. Później nastąpiła przerwa, ale w 2016 r. dokładnie 22.02.2016 (była pełnia, wibracja dnia 33) założyłem stronę na Facebooku o tej samej nazwie i tam publikowałem własne teksty. Z blogiem powróciłem 07.03.2017 r. Zauważyłem, że lepszą platformą do publikowania tekstów jest właśnie blog. Ostatnio mój tekst o skutkach ubocznych leków psychotropowych osiągnął niesamowitą liczbę wyświetleń w kilka dni. Ponad 10 tys... Pisanie własnych tekstów rozwija! Pisząc o sobie, o swoich doświadczeniach i uczuciach im towarzyszących rozwija najbardziej! Oczywiście można pisać także własne wglądy dotyczące natury tej rzeczywistości. Ja od tego rozpocząłem... Od samego początku czułem, że mój blog nie jest tylko przestrzenią dla mnie, czułem, że Tworze go dla większej liczby autorów. W krótkim czasie dołączył do mnie brat Bartosz. W tej chwili przymierzany jest kolejny autor... W planach są również następni... Jeśli człowiek się rozwija, a nigdy nie pisał, to także może dołączyć. Uważam, że pisanie sercem nie wymaga większego wysiłku... Wystarczy spróbować! Czego będziesz potrzebował/potrzebowała? Aby dołączyć do nas? Należy mieć swoje konto na portalu google +... To konto musi być powiązane - utworzone na bazie meila w Gmailu...

Aby utworzyć konto Google kliknij tutaj
Konto Google (Google plus oraz Gmail) jest powiązany z kanałem YouTube...

Pragnieniem moim jest aby autorzy używali swoich prawdziwych imion i nazwisk.

Np. Moje konto na Google plus to: Tobiasz Ryszka
Mój email na Gmailu to: ryszkatobiasz@gmail.com
Moje konto na YoTubie to: Tobiasz Ryszka

Dla najlepszych postów - mających najwięcej wyświetleń w danym tygodniu przewidujemy nagrody... Wszelkich szczegółów dowiesz się, kontaktując się ze mną. Możesz mnie znaleźć na Facebooku - napisz na priv bądź zadzwoń do mnie: 791 081 264... Jestem także na skypie: "ryszkatobiasz".

Nie zwlekaj i zacznij z nami spełniać marzenia!
Przewidujemy wydawanie książek z naszymi tekstami...
Pomysłów jest sporo i ciągle rodzą się nowe...
Dołącz do nas już dziś!

5 komentarzy:

  1. Hejka Chłopcy z Placu Broni... 😇 ...
    Bronia potrzebuje pomocy... 😇 ...
    więc Chłopcy Bronią Bronię Bronami z Pola... 😇 ...
    ale Polski Język jest fajny... 😇 ...
    aż tańczyć mi się za+chci+Ewa... 💃 ...
    Pozdrawiam Tarantulla Ewa Lipka... 🕸️ ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również Ewa :)

      Usuń
    2. Już otworzyłam nowy email ewakrasuska11 na GOOGLE...
      ale chyba jeszcze jestem ciemna z tej elektroniki,
      że bawię się w szukam... 🤔...

      Usuń
    3. ... mam problem z przeniesieniem danych ...
      ... na ze starego konta Google+ na nowe ...
      ... ale mam nadzieję, że coś zaraz wymyślę ...
      ... wiadomość próbna ...
      ... Pozdrawiam Ewa Lipka ...

      Usuń
  2. tutaj Wam się pokarzę na żywo... 😇 ... 💃 ...
    na nowym konie YouTube śpi+E+Wam Ro+tę... 💃 ...

    https://www.youtube.com/watch?v=LXzDRZc4Pm0

    OdpowiedzUsuń